zaterdag 5 november 2011

Nieuwe liefde voor KoffieMax presentatrice Myrna Goossen


Nieuwe liefde voor KoffieMax presentatrice Myrna Goossen.

Myrna Goossen heeft weer vlinders in haar buik.

Ze had er geen problemen mee om vrijgezel te zijn, toch verlangde Myrna Goossen (48) wel weer naar een paar stoere mannenarmen om zich heen. Na enkele mislukte relaties was de KoffieMAX-presentatrice al enkele jaren alleen, maar ze kwam niemand tegen die haar vlinders in de buik bezorgde. Tot voor kort!



Aan Story vertelt de populaire KoffieMax presentatrice Myrna Goossen dat de vonk tussen haar en een oude bekende recent is overgesprongen. ‘Het is nog wel heel pril…’

 Twee weken geleden sprong de vonk tussen mij en een man die ik al langer ken plotsklaps over. We hebben het ontzettend gezellig gehad, maar het is nog erg pril.’

Huidkanker
De nieuwe liefde in haar leven is voor Myrna Goossen een lichtpuntje na de enorme schok die ze eind vorig jaar te verwerken kreeg. “Ik had twee kwaadaardige plekjes op mijn neus”, vertelt Myrna.

“Toen de arts dit constateerde, was ik als verdoofd. Ik was helemaal in shock. Ik wil het nu niet gelijk huidkanker noemen, ik heb het liever over zonschade. Op zo’n moment kun je wel door de grond zakken. Mijn leven bevond zich op dat moment in een emotionele achtbaan.”

Eerder vertelde Myrna Goossen al een beetje blozend dat ze sinds een half jaar volop aan het daten. ,,Nooit gedaan! En leuk dat ik het vind! Het is helemaal nieuw voor me. Het lijkt wel of ik twintig ben. Ik beleef er ontzettend veel plezier aan. Lekker uit eten, niets aan de hand. Gewoon genieten van mezelf en de man tegenover me. Het zijn allemaal leuke kerels.

Myrna Goossen ligt goed in de markt, heeft ze gemerkt. ,,Ik ben 46 jaar, maar ik ben volgens mij nog nooit zo populair geweest. Komt ongetwijfeld omdat ik ook veel toegankelijker ben geworden. Het komt nu vanzelf op me af.

Ik heb altijd gezegd: mijn leven begint op mijn veertigste. Dat is uitgekomen. Je daalt een beetje in. Waar ik me voorheen nerveus over maakte, kan ik nu beter relativeren. Mijn uiterlijk bijvoorbeeld. Kon ik vreselijk mee bezig zijn. Urenlang voor de spiegel. Staat het me wel goed? Oei, een vetrolletje! Nu denk ik: hallo, dit ben ik’’, aldus Myrna Goossen.

1 opmerking: