maandag 6 februari 2012

Myrna Goossen is een happy single


Koffiemax presentatrice Myrna Goossen is een happy single

Myrna Goossen is 49 jaar, heeft geen kinderen en een leuke man in haar leven ontbreekt. Maar de presentatrice treurt daar niet om, vertelt ze aan het AD.

'Ik kan goed alleen zijn. Ben niet verdrietig of zo.

Natuurlijk heb ik mijn ogen niet in mijn zak. Maar actief naar een man zoeken doe ik niet', zegt Myrna Goossen. 'Het is gewoon een feit dat onze paden elkaar niet hebben gekruist. Misschien word ik pas smoorverliefd als ik 80 ben. Ook prima. Dan ga ik ieder geval lachend mijn kist in.'

De presentatrice van KoffieMAX is vooral bezig met haar werk. 'Ik heb vier dagen per week een liveprogramma. Mijn journalistieke knop staat altijd aan.' Ze ervaart het ochtendprogramma als een hoogtepunt in haar carrière. Maar Myrna Goossen heeft nog steeds dromen. 'Ik zou best een mooie serie met lange diepte-interviews willen maken.'

Myrna Goossen vindt het helemaal niet erg dat ze 50 wordt. Ze beschouwt de eerste veertig jaren van haar leven als een 'repetitie van haar bestaan'. 'Nu ik bijna een halve eeuw ben, klinkt als het ware het belletje voor mijn persoonlijke theatervoorstelling. Mijn leven, zo zou je kunnen zeggen, begint nu pas.'

1 opmerking:

  1. teddybear47@hotmail.com8 februari 2012 om 22:49

    Hallo Mirna, Je bent voor mij een van de mooiste vrouwen die op de NL TV te zien zijn. Dat je singel bent snap ik echt niet. Dat je het nu zo langzamerhand accepteerd, dat snap ik ten dele wel. Doe ik ook:-) Al zeker 15-20 jaar ben ik gek op je, (ooit verliefd, sorry)wist je nooit tevinden. Nu wel. Ik hoop dat je het geluk ooit zult vinden! Maar we kunnen samen ook eens schrijven, ik weet je hebt het druk. Maar ik hoop een keer wat van je te horen. Heel veel geluk met je werk, wens je veel gezondheid en kracht toe. Groetjes Jan Willem

    BeantwoordenVerwijderen