zondag 20 maart 2011

KoffieMax presentatrice Myrna Goossen: ‘Ik ben geen lachebekje meer’

KoffieMax presentatrice Myrna Goossen vindt het onterecht dat ze soms nog steeds ‘het lachebekje van Hilversum’ wordt genoemd.
Myrna Goossen verdient dat stempel naar eigen zeggen al lang niet meer. “Ik heb wel eens het gevoel dat veel mensen zich in mij vergissen. Lachebekje, noemden ze me.
Mensen die dat beeld nog steeds hebben, zijn niet met mij meegegroeid. Dankzij alles wat ik heb meegemaakt, weet ik hoe belangrijk een lach is en kan ik zeggen: mijn lach heeft inhoud“, aldus Myrna Goossen in NCRV-gids.
KoffieMax presentatrice Myrna Goossen heeft naar eigen zeggen genoeg levenservaring om serieus genomen te worden. “Ik kan ook heel serieus over het leven praten. Als ik dat niet zou kunnen, zou ik ook al die mooie gasten niet krijgen.
Mijn gasten gaan echt niet hun wekker zetten om met een onzinnig kletsmevrouwtje te gaan praten. Iedereen stelt zich open voor mij, omdat ze weten wie ik ben.”
De presentatrice van KoffieMax Myrna Goossen klinkt zelfverzekerd. “Dat heb ik overigens niet altijd gehad. O, ik was zo onzeker. Als ik een vraag had gemist tijdens een interview, kon ik daar echt van wakker liggen. Nu denk ik: jammer, het zij zo.“

Geen opmerkingen:

Een reactie posten