dinsdag 22 februari 2011

Geert Wilders bij Myrna Goossen op visite in KoffieMax

Geert Wilders sprak op 22-2-2011 bij Myrna Goossen in KoffieMAX over de nadelen van zijn bekendheid als PVV-leider.
 
"Gewone dingen als even boodschappen doen bij de Albert Heijn, dat lijkt me fantastisch of even in de auto stappen en ergens heen rijden.
 
Dat gaat nu niet, ik heb al zeven jaar niet zelf gereden," aldus de PVV-voorman tegen Myrna Goossen.
 
De politicus had als binnenkomer voor iedereen in het publiek rijstevlaai meegenomen. Naar eigen zeggen "de lekkerste van Limburg." Daarna ging hij in gesprek met Myrna Goossen over zijn leven buiten de spotlights.
'Mijn vrouw is een held'
Geert Wilders sprak tegen Myrna Goossen onder andere vol lof over zijn vrouw, die met hem veel heeft meegemaakt.
 
"We zaten ondergedoken in gevangenissen en kazernes. We moesten de straat op in vermomming, ik met bril, plaksnor en pruik. Dat is niet leuk."
Geert en zijn vrouw Krisztina kunnen nog steeds de deur niet uit zonder beveiliging, want hij ontvangt nog altijd doodsbedreigingen aan zijn adres.
 
"Mijn vrouw is een held, je moet wel veel van iemand houden als je het zo lang volhoudt. Toen ze ooit op mij verliefd werd heeft ze dit niet geweten, en dat is misschien maar goed ook", zo grapte hij tegen Myrna Goossen.
Achter de Israëlische meisjes aan
Verder vertelde de PVV-leider aan Myrna Goossen over zijn gelukkige jeugd en benadrukte hij dat vroeger niet gepest is.
 
"Ik was zeker niet de populairste, maar dat ik gepest werd, kan ik met niet herinneren."
 
Als puber was hij niet de makkelijkste, maar in Israël, waar hij op zijn 17e heenging, werd hij snel volwassen.
 
"Hier plukte ik paprika's en zat ik achter de Israëlische meisjes aan.", zei hij tegen Myrna Goossen.
Ook sprak hij met Myrna Goossen over de goede band met zijn moeder, die hij zo vaak mogelijk bezoekt en anders via Skype spreekt.
 
"Ik heb haar dat geleerd en dat is ideaal. Nu kunnen we via de webcam toch vaak met elkaar spreken".
Sonny Crockett
Van een carriëre in de politiek heeft Wilders niet van jongs af aan gedroomd, dat kwam op latere leeftijd.
 
Wel had hij graag zoals zijn idool Sonny Crockett willen zijn uit de hitserie Miami Vice.
 
"Mooie mensen, Miami, spanning en snelheid, het blijft een goede serie," aldus Wilders. "Daar droomde toch iedereen van.", vertelde hij aan Myrna Goossen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten