donderdag 3 februari 2011

KoffieMax met Myrna Goossen verslaat Koffietijd in koffieoorlog

 
Het heeft maar zes weken geduurd voordat KoffieMax en Myrna Goossen de concurrent Koffietijd al hebben verslagen met de kijkcijfers.
Dinsdag 2 februari keken er 182 duizend mensen naar het programma van KoffieMax en Myrna Goossen op Omroep Max, terwijl op datzelfde tijdstip 166 duizend mensen naar Koffietijd op RTL 4 afstemden.
Na 11.00 uur groeide het aantal kijkers voor Myrna Goossen in Koffiemax zelfs uit tot 214 duizend kijkers!
Koffiemax begon 20 december met uitzenden en bleef tot nu toe telkens net onder Koffietijd.
“Taart en een grote bos rozen voor Myrna Goossen. Ik ben erg blij voor haar en Hanneke (Eindredacteur) en het hele team! Van Harte gefeliciteerd!”, tweet Jan Slagter. “Het team van Koffiemax en Myrna Goossen hebben dit zo verdiend! Mijn dag kan niet meer stuk!”
Jan Slagter wil uit de wereld helpen dat er een koffieoorlog bestaat, zoals hij dat vorig jaar zelf introduceerde. “Dat zei ik ooit eens met een stevige knipoog. Ik gun ook Koffietijd het allerbeste, het is een leuk programma.”
Vorig jaar liet Omroep Max-directeur Jan Slagter in het AD weten met KoffieMax van presentatrice Myrna Goossen geen spaan heel te laten van Koffietijd, gemaakt door Talpa en gepresenteerd door Loretta Schrijver en Quinty Trustfull. “Omroep Max wil RTL 4′s Koffietijd ‘slopen’”, kopte de krant toen.
Na 6 weken lijkt deze voorspelling al uit te komen, nu Myrna Goossen met KoffieMax al meer kijkers trekt dan Koffietijd.

8 opmerkingen:

  1. Myrna Goossen, voor mij ben je meest fantastische presentatrice die er momenteel op de buis verschijnt.
    Jouw uitstraling, enthousiasme en vaardigheid is door niemand te evenaren.
    Nu alleen je kledingadviseur vragen nog meer/vaker gebruik te maken van je prachtige decolleté, je wint het van alle gasten!!
    Je bent een verademing op de TV!
    Succes met je programma verder!
    Groet van een 68jarige fan (man)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Myrna, mijn complimenten voor jou,jouw programma en de gasten die je op een heel eigen spontane wijze en vrolijke manier interviewt. Zoals Geert Wilders en Addy vdKrommenacker vanmorgen. Zo gezellig.Wat ik zo knap vindt van jou is dat je zo jezelf blijft, zo vrolijk en altijd een lach. Je kunt ook zien dat de gasten zich op hun gemak voelen bij jou! ze vertellen zo veel aan jou, heel anders dan bij andere programma's!! Je straalt er gewoon bij en daar word ik blij van. Ik kan helaas niet iedere dag kijken vanwege mn werk.a.s. donderdag gelukkig wel weer. Ga zo door Myrna!!!!! Toegewenst door Els Krijgsman.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Myrna Goossen,

    Ik kijk elke dag naar jou uitzending van koffie Max,
    vandaag 23 februari was Ronald er met zijn mooie orchideen ik vond die blauwe orchidee erg mooi!!
    Maar nu is mijn vraag hij had het over dat blauw dat kan je zelf niet doen,maar ik had een keer een bos witte anjers die heb ik in een zakje blauw gezet wat je vroeger gebruikte voor je witte was dan werd het mooier wit maar ik zette mijn anjers erin daarna had ik dus leuke blauwe anjers zal ik dat ook met mijn orchideen kunnen doen ik heb er 8.
    Maar ik heb ze allemaal in doorschijnde potten staan dat zeiden ze in het orchideënhof maar ik zag ze tot mijn verbazing dat ze in gewone potten stonden,

    Groetjes,Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo dit moeten jullie is naar de studio laten komen mijn buren ,prachtig even terug in de tijd van toen en ook leuk voor de tijd van Nu.

    kijk maar www,swoolish,nl

    kan ik als buurman dit ook eens op tv max zien ???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk programma, koffie max, kijk zowiezo een paar keer per week, en myrna is zo enthousiast, heel veel geluk gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MYRNA, JE DOET HET FANTASTISCH. GA ZO DOOR HET IS EEN UURTJE HEERLIJK ONTSPANNEN EN GEZELLIG.IK KIJK ER IEDERE MORGEN WEER NAAR UIT.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi MYRNA er zijn mensen die vinden het harstikken leuk wat je doet ,alleen je moet niet zo overdreven lachen.verdermooi programma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je doet het geweldig en dat lachen heerlijk doe ik zelf ook graag en wordt te weinig gedaan,
    met de gasten ben je heel goed ze voelen zich op hun gemak,ze komen allemaal tot hun recht,afwisselend programma.
    op de andere koffietijd is het een geharrewar,meer een gezellig koffie,theekransje,met veel gepraat door elkaar en gegiegel,ik mis het vak presenteren bij hun,dat doe je veel beter,ga zo door Myrna!

    BeantwoordenVerwijderen