vrijdag 14 januari 2011

KoffieMax presentatrice Myrna Goossen had huidkanker

KoffieMax presentatrice Myrna Goossen is behandeld aan huidkanker. Bij de 48-jarige presentatrice werden twee verdachte plekjes op haar huid geconstateerd. De plekken op haar neus en decolleté werden een paar weken terug succesvol verwijderd.
"Ik had twee plekken in mijn huid die verkeerd waren. Ze zijn eruit gehaald, vorige week maandag", vertelde Myrna Goossen aan RTL Boulevard. Een stukje huid van haar oor werd getransplanteerd om de huid van haar neus te reconstrueren.
"Het is nu aan mij om snel te herstellen. Ik moet het wel relativeren. Het is weg, dus het is klaar."
"Ik ben schoon, zoals ze dat zeggen, en kan nu weer volle vaart vooruit", zegt de presentatrice. Sinds kort presenteert Myrna Goossen het nieuwe televisieprogramma KoffieMax.

Myrna Goosen (48) heeft twee kwaadaardige plekjes op haar lichaam laten verwijderen.
Dit vertelde de Omroep Max-presentatrice bij RTL Boulevard. "Twee kwaadaardige plekken zijn afgelopen maandag weggehaald. De huidkanker plekken zaten op mijn neus en in mijn decolleté op mijn borsten. Het was een plekje wat niet weg ging, ook al smeerde ik er een crème op."
"Nu is het aan mij om me lekker voor te bereiden op mijn tv-programma. Ik ben weer schoon, dus ik kan weer met volle vaart vooruit."
Myrna Goossen heeft nog wel een tip. "Gebruik tijdens het zonnen in bikini, badpak of topless zonnebrand met een heel hoge factor en ga naar de dokter als je iets vindt."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten