woensdag 26 januari 2011

Myrna Goossen in KoffieMAX met pleister op haar neus

Myrna Goossen (48) heeft de eerste uitzending van haar ochtendprogramma KoffieMAX gepresenteerd met een opvallende pleister op haar neus.
De populaire presentatrice heeft een wond op haar reukorgaan. “Ik wil eerst even mijn excuses aanbieden. Er zit een pleister op mijn neus”, zei Myrna Goossen aan het begin van haar programma.
“Sommige dingen kun je in het leven nou eenmaal niet voorzien. Mijn excuus daarvoor. Ik hoop dat u zich er niet al te erg aan ergert.”
Myrna Goossen stond te trappelen om te beginnen met haar nieuwe tv-show. “Voor alle medewerkers van dit nieuwe programma KoffieMAX is dit echt een heel memorabel moment. We hebben er met z’n allen heel veel werk aan gehad, maar we hebben het met veel enthousiasme gedaan. Ik mag u heel hartelijk welkom heten.”
KoffieMAX is dagelijks om 10.15 uur te zien op Nederland 1.
De reden van de pleister op de neus van Myrna Goossen is dat Myrna onlangs is behandeld aan huidkanker. Bij de 48-jarige presentatrice werden twee verdachte plekjes op haar huid geconstateerd. De plekken op haar neus en decolleté werden gelukkig succesvol verwijderd.
"Ik had twee plekken in mijn huid die verkeerd waren. 1 op mijn neus en 1 op mijn borsten. Ze zijn eruit gehaald", vertelde Myrna Goossen aan RTL Boulevard. Een stukje huid van haar oor werd getransplanteerd om de huid van haar neus te reconstrueren.
"Het is nu aan mij om snel te herstellen. Ik moet het wel relativeren. Het is weg, dus het is klaar."
"Ik ben schoon, zoals ze dat zeggen, en kan nu weer volle vaart vooruit", zegt de presentatrice. Iedere werkdag presenteert Myrna Goossen het nieuwe televisieprogramma KoffieMax op Ned1, inmiddels alweer zonder pleister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten