donderdag 6 januari 2011

Myrna Goossen, Koffie MAX presentatrice: 'Ik word niet gemakkelijk verliefd'

Myrna Goossen, Koffie MAX presentatrice: 'Ik word niet gemakkelijk verliefd'.
Myrna Goossen heeft in haar privéleven nogal wat kansen laten liggen. Dat zegt de vrijgezelle presentatrice  in het tijdschrift Vrouw.
 
De scheiding van haar ouders toen Myrna Goossen 4 jaar was, heeft haar gevormd tot de persoon die ze nu is.
"Ik ben redelijk zelfstandig, toegankelijk voor iedereen, maar er zal altijd een stukje van mijn hart gesloten blijven", zegt de sexy 48-jarige presentatrice.
 
Myrna Goossen noemt het verdriet om de scheiding van haar ouders als oorzaak. "Ik kan mezelf niet overgeven. Daardoor heb ik kansen gemist. Ook privé."
Ook in de liefde heeft haar geslotenheid impact. "Ik word nu eenmaal niet zo gemakkelijk verliefd." Bovendien besteedt de populaire Koffie MAX presentatrice Myrna Goossen veel tijd aan haar werk. "Als ik dan 's avonds thuis op de bank plof, vind ik het heerlijk om alleen te zijn. Het is zoals het is."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten