zaterdag 22 januari 2011

Myrna Goossen wilde onthullend boek schrijven

KoffieMax presentatrice Myrna Goossen was zo boos over haar gedwongen vertrek bij radiozender 100%NL, dat ze erover nadacht een boek te schrijven over haar ervaringen in medialand.
Eerder stopte al haar televisieprogramma Aperitivo. “Na het ontslag bij RTL 4 heb ik mijn verbazing en verdriet eigenlijk in de dug-out gezet, want ik had lekker 100%NL", vertelde Myrna Goossen in Het Elfde Uur. "Toen werd ik daar wegbezuinigd en toen nam dat verdriet en die verbazing opeens de overhand. Toen wilde ik een geromantiseerd thrillerboek schrijven over wat ik allemaal had meegemaakt tijdens mijn 25-jarige carrière op tv.”
Uiteindelijk besloot Myrna Goossen haar plannen niet door te zetten. “Ik zat een paar weken naar de open haard te staren en zat een paar A4'tjes vol te kladden wat ik allemaal had meegemaakt. Maar dat was voor niemand goed. Toen dacht ik: ik kan er wel in gaan wroeten, vreselijk in de verontwaardiging blijven zitten en boos worden, maar op alles wat gebeurt in je leven kun je antwoorden met liefde.“
Myrna Goossen is dan ook blij met haar terugkeer op televisie bij het ochtendprogramma KoffieMax. “Dit vind ik absoluut leuk. Op TV presenteren is een prachtig vak, een schitterend vak.“

Geen opmerkingen:

Een reactie posten